Добровольська К. В. Педагогічні умови формування професійної самосвідомості майбутніх фахівців економічного профілю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / К. В. Добровольська; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - К., 2013. - 20 c. - укp.Вперше обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку професійної самосвідомості майбутніх фахівців економічного профілю в освітньому середовищі ВНЗ (створення професійно-ціннісного освітньо-виховного середовища, що стимулює професійне самовизначення, професійну ідентифікацію та професійне самовдосконалення студентів; посилення професійної спрямованості змісту й організації навчального процесу на засадах контекстного підходу; активізація особистісно-професійної рефлексії студентів, спрямованої на аналіз власної відповідності професійним вимогам і корекцію професійного Я-образу та самооцінки). Визначено критерії (пізнавально-інформаційний, емоційно-оцінний, регуляційно-поведінковий), показники та рівні сформованості професійної самосвідомості студентів економічного ВНЗ. Уточнено сутність і структуру професійної самосвідомості майбутніх фахівців економічного профілю. Набули подальшого розвитку наукові положення щодо етапів становлення професійної самосвідомості фахівців економічного профілю. Індекс рубрикатора НБУВ: У. р30(4УКР) + Ч481.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА396656 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|