Снісар О. А. Педагогічні умови застосування проблемно-модульної технології у професійній підготовці молодших медичних спеціалістів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. А. Снісар; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2013. - 20 c. - укp.Дослідження присвячено застосуванню проблемно-модульної технології в професійній підготовці молодших медичних спеціалістів. Проаналізовано використання проблемно-модульної технології у вітчизняних і зарубіжних медичних навчальних закладах. Виокремлено ознаки проблемно-модульної технології, що актуалізують її для підготовки медичних фахівців. Обгрунтовано компоненти проблемно-модульної технології навчання для медичних освітніх закладів. Сформульовано дефініцію проблемного модуля, розроблено його структуру у вигляді вертикалі навчальних проблем. Аргументовано комплекс педагогічних умов, що сприяє високій ефективності застосування проблемно-модульної технології у процесі формування професійної готовності майбутніх медичних спеціалістів. Виокремлено складники професійної готовності молодших медичних спеціалістів. З'ясовано критерії, показники, змістові характеристики рівнів сформованості професійної готовності майбутніх медичних фахівців. Перевірено ефективність розробленої проблемно-модульної технології навчання природничих дисциплін та педагогічних умов її застосування для формування професійної готовності майбутніх молодших медичних спеціалістів. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА397427 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|