Косова К. О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах інклюзивного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / К. О. Косова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 20 c. - укp.Обгрунтовано необхідність формування спеціальних педагогічних компетентностей учителів початкових класів. Сформульовано поняття "тифлоінформаційні компетентності", розкрито сутність системи тифлоінформаційних компетентностей сучасного вчителя початкових класів. Досліджено питання негативного впливу роботи з комп'ютером на здоров'я дітей початкового шкільного віку, наведено перелік потенційних комп'ютерних загроз і наочну схему впливу педагогічно невиваженого використання комп'ютера на здоров'я учнів початкових класів з ослабленим зором. Розроблено нову класифікацію порушень зору в дітей з урахуванням використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні. Визначено поняття адаптивного середовища навчання на уроках з комп'ютерною підтримкою, що відповідає завданням розрахунку характеристик процесу навчання дитини з порушенням зору. Запропоновано підхід до організації комп'ютерно-орієнтованої методичної системи навчання дітей з порушенням зору, що базується на врахуванні індивідуальних особливостей учнів під час визначення характеристик адаптивного середовища навчання, виборі та проектуванні друкованих і програмних матеріалів, а також використанні комп'ютера як засобу діяльності вчителя. Експериментально підтверджено ефективність розробленої методики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7 + Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА397724 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|