Куций А. М. Філософсько-освітній аналіз кооперативного навчання : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / А. М. Куций; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 18 c. - укp.Проаналізовано зміст і функціональні можливості кооперативного навчання у сучасному освітньому просторі. Доведено, що кооперація є важливим механізмом суспільної інтеграції, а також ключовою формою організації навчально-виховного процесу, що поєднує баланс індивідуальних та колективних інтересів, сприяє особистісному зростанню та соціалізації людини. Визначено особливості вияву кооперативних відносин на різних рівнях узагальнення (системному, суспільно-інституційному, груповому, міжособистісному). Обгрунтовано, що кооперативне навчання як інноваційна освітня технологія передбачає відмову від авторитарного стилю педагогічного впливу вчителя та перехід до демократичного способу взаємодії, створення ситуацій навчальної та життєвої успішності, поєднання позитивної взаємозалежності та залучення всіх учасників навчально-виховного процесу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч30 в2:Ю
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА397907 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|