Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000484195<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Башинська І. О. Формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно-активного промислового підприємства (на прикладі машинобудування) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. О. Башинська; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2013. - 20 c. - укp.Розроблено теоретико-методичні положення та рекомендації щодо формування інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) у інноваційно-активного промислового підприємства. Визначено їх зміст, функції та структуру. Проаналізовано стан і закономірності ІМК. Виявлено умови та фактори, що впливають на розвиток інноваційно-активних промислових підприємств та їх організаційну складову. Запропоновано класифікацію складових маркетингових комунікацій. Встановлено умови та чинники, що впливають на розвиток ІМК. Обгрунтовано вибір моделей і методів формування ІМК для інноваційно-активних промислових підприємств. Охарактеризовано методичні засади сценарного формування ІМК таких підприємств. Запропоновано рекомендації щодо вибору універсальних інструментів та оцінювання ефективності ІМК інноваційно-активних машинобудівних підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-55-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА397926 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|