Асаєва В. В. Полікультурність та мультилінгвізм у філософсько-освітньому вимірі : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / В. В. Асаєва; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 16 c. - укp.Проведено філософське дослідження полікультурності та мультилінгвізму в контексті сучасного освітнього процесу. Розкрито сутність і роль полікультурності та мультилінгвізму як чинників модернізації сучасної системи освіти у філософсько-освітньому вимірі. Представлено концепцію полікультурності та мультилінгвізму. Розкрито концептуально-методологічні засади становлення нової філософської стратегії полікультурної освіти та мультилінгвізму як чинників модернізації сучасної системи освіти. Визначено фундаментальні засади полікультурної освіти, до яких відносяться гуманістичні цінності демократичного суспільства, етика толерантності, діалогічна культура, принципи соціального партнерства, індивідуальної свободи та ненасильства, мультилінгвальні навички спілкування. Проведено компаративний аналіз характеру розвитку та впровадження полікультурного виховання в країнах Західної Європи, США, Канаді та Україні. Виявлено спільні та особливі риси цього процесу. Окреслено напрями переходу України на принципи полікультурної освіти, головними з яких є налаштування на відкритість до діалогу з іншими культурами із підсиленням пріоритетів національно-державних цінностей та патріотичного виховання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*671*321 + Ч30 в2:Ю + Ш100.735
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА397960 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|