Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000484400<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Андрощук І. М. Управління розвитком професійної компетентності вчителів-філологів у міжатестаційний період : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / І. М. Андрощук; НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти" . - К., 2013. - 20 c. - укp.Простежено генезу формування підходів зарубіжних та вітчизняних учених до проблеми професійної компетентності вчителів-філологів. Визначено структуру та зміст професійної компетентності вчителя-філолога. Проаналізовано стан сучасної практики. Визначено шляхи вдосконалення змісту системи управління розвитком професійної компетентності вчителів-філологів у міжатестаційний період за умов створення відповідних організаційно-педагогічних умов у закладах післядипломної педагогічної освіти. Розроблено, науково обгрунтовано та експериментально перевірено модель системи управління розвитком професійної компетентності вчителів-філологів у міжатестаційний період. Зазначено, що позитивна динаміка розвитку професійної компетентності вчителів-філологів у міжатестаційний період дозволяє пропонувати розроблену модель для застосування в закладах післядипломної педагогічної освіти. Розроблено методичні рекомендації щодо впровадження моделі системи управління розвитком професійної компетентності вчителів-філологів у міжатестаційний період у педагогічну практику. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. п2
Шифр НБУВ: РА398135 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|