Глоба Т. М. Система виховання моральних цінностей учнів у школах Франції : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. М. Глоба; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2013. - 20 c. - укp.Визначено сутність проблеми виховання моральних цінностей у школах Франції на сучасному етапі. Розглянуто історико-педагогічну генезу проблеми виховання моральних цінностей у вітчизняній та зарубіжній науковій літературі. Розкрито сутність понять: "моральні цінності", "система виховання моральних цінностей", проаналізовано основні компоненти системи виховання моральних цінностей учнів сучасних французьких шкіл. Охарактеризовано основні тенденції розвитку системи виховання моральних цінностей у сучасних школах Франції. Визначено педагогічні умови реалізації та основні методи системи виховання моральних цінностей у французькій школі. Надано рекомендації щодо подолання упущень та недоліків у функціонуванні української системи морального виховання. Відтворено цілісну систему виховання моральних цінностей учнів французьких шкіл, що складається з таких взаємопов'язаних структурних елементів: нормативно-правова складова, змістовний компонент, індивідуально-групова складова, функціонально-діяльнісний та діагностико-результативний компоненти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч424(4ФРА)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА398156 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|