![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000484552<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Колесник А. О. Інноваційний потенціал освітнього маркетингу: філософсько-освітній аспект : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / А. О. Колесник; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 19 c. - укp.Досліджено інноваційний потенціал освітнього маркетингу як складову постнекласичної освіти у контексті соціальних трансформацій постіндустріального зразка. Обгрунтовано філософсько-освітню методологію аналізу інноваційного потенціалу освітнього маркетингу як складову та механізм становлення постсучасних освітніх та соціальних практик. Визначено специфіку інноваційного потенціалу освітнього маркетингу як предмет філософського аналізу, як соціальний феномен та як механізм інноваційної трансформації освітньої сфери. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч311,01
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА398334 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|