Заїка О. Я. Розвиток художньо-творчих здібностей майбутніх педагогів засобами концертно-виконавської діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Я. Заїка; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 20 c. - укp.Досліджено проблеми розвитку художньо-творчих здібностей (ХТЗ) майбутніх педагогів засобами концертно-виконавської діяльності. Теоретично обгрунтовано сутність і структуру, основні компоненти розвитку ХТЗ майбутніх педагогів; критерії ефективності розвитку ХТЗ у студентів (потребовий, пізнавальний, аксіологічний, креативний, педагогічний). З'ясовано педагогічні умови розвитку ХТЗ у системі загально-педагогічної освіти. Визначено блоки методів розвитку у майбутніх педагогів ХТЗ: емпатійно-мотиваційний, емоційно-гностичний, критично-інтерпретаційний, креативно-сугестивний, проективно-експонувальний. Розроблено оптимальні форми розвитку ХТЗ майбутніх педагогів, до яких віднесено аудиторні та позааудиторні (концерт-традиція, концерт-жанр, концерт-образ, концерт-інтерпретація, концерт-презентація, концерт-спадщина, концерт-настрій, концерт-дивертисмент, концерт-подорож та ін.), проведення екскурсій, фестивалів, конкурсів, тижнів кафедр, календарних свят тощо; виступи студентів перед дитячою аудиторією та залучення їх до самостійної художньої творчості. Констатовано позитивні зрушення в рівнях розвитку у студентів ХТЗ за всіма визначеними критеріями, що свідчить про ефективність і значну перевагу розробленої й апробованої методичної моделі розвитку ХТЗ майбутніх педагогів перед традиційною виховною системою естетичного виховання студентів педагогічних навчальних закладів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355.23 + Ч489.511.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА398486 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|