Акімова Л. М. Механізми формування та розвитку системи товарної ідентифікації в Україні : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Л. М. Акімова; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2013. - 20 c. - укp.Розкрито теоретичні положення формування та розвитку товарних ринків. Висвітлено сутність і значення системи ідентифікації товарів за умов глобалізації світової економіки. Визначено форми застосування товарної ідентифікації в Україні, які розкривають сутність штрихового кодування, торговельного маркування та бренда, а також її механізми. Досліджено сучасні тенденції розвитку товарних відносин. Проведено аналіз застосування штрихового кодування товарів в системі “ДжіЕс1 Україна”. Дано оцінку процесам торговельного маркування та захисту об’єктів інтелектуальної власності в Україні. Увагу приділено проблемам удосконалення вітчизняної нормативно-правової бази та приєднання України до міжнародних договорів у сфері інтелектуальної власності. Визначено напрями розвитку системи товарної ідентифікації в Україні. Доведено, що оцінка вартості бренд-капіталу є необхідним інструментом, який використовується в процесі розробки стратегії підприємств, проведення маркетингових досліджень, а також для визначення конкурентоспроможності бренду на товарних ринках. Обгрунтовано доцільність використання франчайзингу у розвитку товарних ринків в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА398516 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|