Ткач Г. В. Відображення передового педагогічного досвіду засобами масової комунікації (друга половина XX століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Г. В. Ткач; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 19 c. - укp.На основі аналізу значного масиву літератури з'ясовано роль і значення засобів масової комунікації (ЗМК) у відображенні теорії передового педагогічного досвіду і практики його вивчення, узагальнення та розповсюдження. Обгрунтовано етапи відображення передового педагогічного досвіду засобами масової комунікації: І етап - 1952 - 1965 pp. - етап використання переважно друкованих ЗМК і радіопередач для відображення індивідуальних, об'єктивно значущих знахідок і новаторських ідей щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі; II етап - 1966 - 1990 pp. - етап розширення спектру ЗМК (преса, радіо, фонохрестоматії, книга - поштою, теле- та кінопроекти), забезпечення цілеспрямованого відображення інтенсивно розвивальної теорії та практики передового педагогічного досвіду, новаторського руху; III етап - 1991 - 2000 pp. - етап органічного поєднання індивідувальних і масових ЗМК, збагачення їх новими інформаційними технологіями (інтернет-сайта) з метою відображення досягнень науки і практики в галузі передового педагогічного досвіду. Визначено прогностичні тенденції розробки даної проблеми: вивчення, узагальнення позитивного й негативного в досвіді авторських шкіл XXI ст.; побудова концептуальних основ нових типів шкіл на рівні теорії та практики; активізація ЗМК у напрямі відображення передового педагогічного досвіду сучасних освітньо-виховних установ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.466
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА398705 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|