Хоменко І. А. Художнє радіомовлення у системі соціальних комунікацій : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / І. А. Хоменко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2013. - 40 c. - укp.Висвітлено проблеми художнього радіомовлення як складової системи соціальних комунікацій. Проаналізовано особливості соціального впливу акустичного ефірного мистецтва в порівняні з впливом інших медіа. Доведено, що художнє радіомовлення є потужним знаряддям впливу на індивідуум і загал. Розкрито специфіку механізмів сприйняття інформації по акустичному каналу, яка не дозволяє ефективно використовувати його з пропагандистською або рекламною метою. Зазначено, що в екстремальних випадках потужність некерованого впливу на аудиторію, притаманна художній радіопрограмі, провокувала афекти (так званий ефект "радіопаніки"). Але суспільно корисна мета, яку радіомистецтво виконує найкращим чином, полягає у демасифікації аудиторії, формуванні з аудиторії не натовпу, а колективу особистостей, що спроможні критично мислити та співпереживати. Подібний феномен, емпірично відзначений у різних країнах, призводив до конфлікту між виробниками художніх радіопрограм і тоталітарною владою. Зазначено, що прикладні аспекти дослідження пов'язані з інформаційною безпекою та оптимізацією радіовиробництва. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч631.1 + С5*333.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА398902 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|