![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000485205<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Торяник С. А. Обгрунтування граничних відхилень геометричних параметрів несівної системи легкового автомобіля : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / С. А. Торяник; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2013. - 20 c. - укp.Досліджено вплив зміни геометричних параметрів несучої системи на поворотність і стійкість легкового автомобіля. Розроблено математичні моделі, що дозволяють на етапі проектування нового легкового автомобіля кількісно оцінити зміну показників поворотності та стійкості від відхилення базових точок кріплення підвіски до несучої системи. Проведено експериментальну перевірку математичних моделей. На підставі одержаних результатів розроблено метод визначення граничних відхилень базових точок кріплення підвіски до несучої системи легкового автомобіля, а також періодичності їхнього контролю. Запропоновано послідовність прийняття рішень про придатність несусої системи до подальшої експлуатації. Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-04
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА398994 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|