Шишкіна Х. Ю. Інформаційна позиція як чинник соціально-психологічної зрілості студентів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Х. Ю. Шишкіна; Нац. ун-т "Остроз. акад.". - Острог, 2013. - 20 c. - укp.Обгрунтовано інформаційну позицію як сукупність індивідуальних, вибіркових та свідомих ставлень до інформації, які через види інформаційного простору, відповідно, індисеміосферу, мінісеміосферу, семіосферу, зумовлюють розвиток особистісної, міжособистісної і суспільної адекватності у структурі соціально-психологічної зрілості студентів. Емпірично виявлено залежність різних способів обробки від стилів засвоєння інформації у структурі інформаційної позиції, а також їх залежність від особистісних властивостей студентів. Встановлено особистісний, міжособистісний, суспільний, змішаний види соціально-психологічної зрілості, кожний з яких вирізняється своєрідною інформаційною позицією. Визначено крос-культурні відмінності у свідомому ставленні до інформації українських і американських студентів. Розкрито психологічний зміст інформаційної безпеки та її взаємозв'язок із соціально-психологічною зрілістю особистості. Обгрунтовано програму розвитку соціально-психологічної зрілості на основі інформаційної позиції студентів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.42
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА399469 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|