Бугаєвська Ю. В. Формування корпоративної культури майбутніх фахівців автомобільно-дорожньої галузі у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. В. Бугаєвська; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 20 c. - укp.Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування корпоративної культури майбутніх фахівців автомобільно-дорожньої галузі (АДГ). Визначено суть поняття "корпоративна культура", конкретизовано зміст структурних компонентів корпоративної культури майбутніх фахівців АДГ, охарактеризовано особливості її формування у студентів технічного ВНЗ. Запропоновано технологію формування корпоративної культури майбутніх фахівців АДГ у процесі професійної підготовки, що грунтується на особистісно-діяльнісному, аксіологічному та компетентнісному підходах і передбачає засвоєння студентами необхідних знань і умінь, особистісних якостей, а також визначених в обраній професійній діяльності цінностей, ідеалів та еталонів поведінки на мотиваційно-установчому, змістово-організаційному та рефлексивно-коригувальному етапах. Уточнено критерії (мотиваційно-цільовий, емоційно-ціннісний, когнітивно-функціональний, рефлексивно-особистісний) і показники рівнів сформованості у студентів корпоративної культури. Доведено ефективність запропонованої технології формування корпоративної культури майбутніх фахівців АДГ. Індекс рубрикатора НБУВ: О3 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА396293 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|