Султанова І. В. Формування емоційної стійкості у студентів на початковому етапі навчання : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. В. Султанова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2013. - 20 c. - укp.Наведено результати теоретико-емпіричного дослідження формування емоційної стійкості особистості студентів на початковому етапі навчання у ВНЗ. Емоційну стійкість розглянуто як складне психічне утворення, як інтегративну, системну властивість особистості студентів-першокурсників, що характеризується емоційною збалансованістю та виявляється в продуктивності навчальної діяльності. Запропоновано теоретичну модель емоційної стійкості, що містить наступні компоненти: когнітивний, поведінковий, регулятивний, емоційно-мотиваційний, а також зовнішні та внутрішні чинники емоційної стійкості особистості студентів-першокурсників. Емпіричне дослідження в цілому показало недостатній рівень розвитку емоційної стійкості у студентів на початковому етапі навчання, а також властивостей особистості, що пов'язані з нею. Створено оригінальну тренінгову програму формування емоційної стійкості, яка спрямована як на безпосереднє формування окремих її компонентів, так і на опосередковане: через розвиток психологічних чинників, які підвищують емоційну стійкість і блокування чинників, які знижують її рівень. Індекс рубрикатора НБУВ: К935.21-355.2
Шифр НБУВ: РА401015 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|