Рибніков О. М. Формування готовності майбутнього вчителя музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Рибніков; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2013. - 20 c. - укp.Вперше визначено поняття "готовність майбутнього вчителя музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію (ЦЕМІ) у професійній діяльності" як інтегрована професійна якість, що характеризує базовий рівень кваліфікації майбутнього фахівця та забезпечує стійку мотивацію, адаптацію та включеність у професійну діяльність з використанням комп’ютеризованого музичного інструментарію. Розкрито структуру готовності майбутнього вчителя музики до використання ЦЕМІ у професійній діяльності (мотиваційно-емоційний, когнітивний, творчо-діяльнісний компоненти). Розроблено критерії сформованості готовності учителя музики до використання ЦЕМІ (мотиваційний, інформаційно-пізнавальний, поведінковий) та рівні (високий, середній, достатній, низький). Обгрунтовано організаційно-методичні умови формування готовності до використання ЦЕМІ (активізація позитивного ставлення майбутніх учителів музики до використання ЦЕМІ у професійній діяльності). Висвітлено спрямованість навчально-виховного процесу на формування комплексу музично-інструментальних компетенцій майбутнього вчителя музики до застосування комп’ютеризованого музичного інструментарію на основі інтегративності та міжпредметної взаємодії. Описано організацію навчального процесу, спрямованого на систематичне використання ЦЕМІ як засобу професійної діяльності у навчальному середовищі ВНЗ та в процесі педагогічної практики. Удосконалено особливості використання ЦЕМІ у навчальному процесі, зокрема: свідоме оперування цифровою музичною інформацією (запис, відтворення, редагування) та її візуалізація; перспективні засоби художньої виразності, серед яких багатотемброва палітра, новітні засоби електроакустики та синтезу звука; можливості інтерактивного виконавства та стильового аранжування музики, музично-педагогічної комунікації з використанням медійних музичних форм у віртуальному навчальному середовищі мистецького ВНЗ. Зауважено, що набула подальшого розвитку методика використання ЦЕМІ та форми та методи підготовки майбутніх учителів музики щодо використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 + Щ310.69 р(4УКР)31-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА401066 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|