![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000486364<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Жарова А. Р. Формування маркетингової стратегії виноградарсько-виноробних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. Р. Жарова; Львів. нац. аграр. ун-т. - Л., 2013. - 20 c. - укp.Розглянуто теоретичні та методичні засади формування маркетингової стратегії виноградарсько-виноробних підприємств. Визначено економічну сутність категорій "стратегія", "стратегічний маркетинг", "маркетингова стратегія виноградарсько-виноробних підприємств". Виявлено вимоги до розробки маркетингових стратегій. Показано особливості формування маркетингових стратегій виноградарсько-виноробних підприємств. З'ясовано тенденції розвитку виноградарсько-виноробних підприємств за 1990 - 2011 рр. Визначено вагомість чинників, що впливають на придбання продукції виноградарсько-виноробних підприємств. Обгрунтовано основні напрями формування маркетингової стратегії виноградарсько-виноробних підприємств. Розроблено блок-схему алгоритму формування маркетингової стратегії у виноградарсько-виноробних підприємствах. Сформовано модель кількісної оцінки залежності попиту на виноград і продукти його переробки від споживчих характеристик. Розроблено прогноз багатофакторних варіантів вибору маркетингової стратегії виноградарсько-виноробних підприємств. Обгрунтовано методичний підхід до оцінки лояльності споживачів до виноградарсько-виноробного підприємства. Запропоновано економіко-математичну модель формування результативної маркетингової стратегії у виноградарсько-виноробних підприємствах за сучасних умов. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.512.7 + У9(4УКР)306.752.51-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА401362 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|