Воробйова А. В. Формування риторичних умінь учнів основної школи на уроках російської мови як мови навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А. В. Воробйова; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2013. - 20 c. - укp.Розкрито значення понять риторична діяльність, риторичний дискурс, аспекти риторичної діяльності, риторизація навчання, риторична компетентність. Розглянуто теоретичні положення наукового пошуку, цілі та зміст навчання, основні риторичні вміння, якими повинні володіти учні V - IX класів для ефективного розвитку риторичної компетентності. Виявлено критерії й рівні сформованості риторичних умінь, визначено принципи, методи та прийоми, що враховували інтеграцію теоретичних і практичних елементів риторики в процес навчання російської мови в школі. Охарактеризовано лінгводидактичну модель, методику формування в учнів основної школи риторичних умінь на уроках російської мови. Визначено етапи (риторичне спостереження, риторичне моделювання, риторична творчість) формування риторичних умінь, описано систему вправ (репродуктивні, аналітичні, акцентні, конструктивні, моделювальні, пошукові, продуктивні). Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-912.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА400674 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|