Здрилюк В. Б. Розвиток маркетингу відносин в агробізнесі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. Б. Здрилюк; Львів. нац. аграр. ун-т. - Л., 2013. - 20 c. - укp.Досліджено теоретичні, методичні та прикладні аспекти розвитку маркетингу відносин в агробізнесі (РМВА). Визначено концептуальні засади та особливості маркетингу відносин у сільськогосподарських підприємствах (СГП). Обгрунтовано доцільність використання процесно-структурованого підходу щодо управління маркетингом (УМ) відносин, удосконалено методичні положення аналізу відносин між суб’єктами агробізнесу. Розроблено підхід щодо оцінювання рівня та динаміки трансакційних витрат СГП у контексті аналізу відносин із суб’єктами маркетингового середовища. З’ясовано передумови формування та РМВА, здійснено оцінювання системи відносин із позиції виробника сільськогосподарської продукції. Запропоновано напрями вдосконалення механізму УМ відносин у СГП, вдосконалено підхід щодо функціонування маркетингової інформаційної системи у рамках інформаційно-аналітичного забезпечення маркетингу відносин, обгрунтовано рекомендації щодо вибору стратегій формування та РМВА. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА402255 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|