Потієнко В. О. Формування художньо-графічної культури старшокласників у процесі навчання ілюстративної комп'ютерної графіки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. О. Потієнко; НАПН України, Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2013. - 19 c. - укp.Виявлено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування художньо-графічної культури старшокласників у процесі навчання комп’ютерних графічно-інформаційних технологій (КГІТ), зокрема, курсу "Ілюстративна комп’ютерна графіка". З’ясовано сутність поняття "художньо-графічна культура", визначено її місце в загальній та інформаційній культурі людини, виявлено функції художньо-графічної культури старшокласників, її структурні елементи. На основі виявлених педагогічних умов розроблено модель формування художньо-графічної культури старшокласників у процесі навчання КГІТ з урахуванням сучасних педагогічних підходів до організації навчання: культурологічного, компетентнісного, особистісно орієнтованого та діяльнісного. Модель має наступні компоненти: мотиваційний, змістовий, операційно-діяльнісний та діагностично-контрольний. Ядром теоретичної моделі формування художньо-графічної культури старшокласників є авторський курс за вибором "Ілюстративна комп'ютерна графіка", який допомагає старшокласникам обрати певну спеціалізацію в області дизайн-освіти. Проведено експериментальну перевірку, що підтвердила ефективність педагогічних умов, виявлених та реалізованих у моделі формування художньо-графічної культури старшокласників у процесі навчання ілюстративної комп’ютерної графіки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.253.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА402764 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|