Третяк Ю. Ю. Дискурсивний портрет та стратегії легітимації респондента в жанрі французького газетно-журнального інтерв'ю : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.05 / Ю. Ю. Третяк; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2013. - 18 c. - укp.Досліджено лінгвопрагматичні засоби портретування та легітимації респондента в жанрі французького газетно-журнального інтерв’ю. Виявлено жанрово-дискурсивні особливості інтерв’ю, запропоновано класифікацію його жанрових різновидів. Встановлено, що портрет респондента становить невід’ємну семантичну та прагмакомунікативу складову досліджуваного жанру, яка набуває різних функціональних ознак і форм вираження залежно від жанрового різновиду та його комунікативної мети. Основною функцією портрета є легітимація респондента, його ролей. Доведено, що портретування респондента у французькому газетно-журнальному інтерв’ю здійснюється за трьома основними напрямами: інформаційним, аспектуалізаційним/аксіологічним і комунікативно-дискурсивним. Основними типами портретування є операції фокалізації, ідентифікації, аспектуалізації, актуалізації, модалізації, поліфонізації, зіставлення. Встановлено, що легітимація респондента не обмежується портретуванням і здійснюється в двох паралельних площинах - комунікативній і дискурсивній. Виявлено та проаналізовано лінгвопрагматичні засоби реалізації стратегій легітимації на кожному з названих рівнів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-715
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА402766 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|