Мироненко В. В. Організаційні комунікації як поліпарадигмальний феномен : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / В. В. Мироненко; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д., 2013. - 20 c. - укp.Досліджено організаційні комунікації, які є продуктом будь-якої організації як відкритої системи, що постійно адаптується до мінливого навколишнього середовища та встановлює зв’язки з контактними аудиторіями. Доводено, що організаційні комунікації - це міждисциплінарний інтегративний феномен. Аргументується погляд на сучасні комунікаційні процеси в організації як відповідний некласичному типу раціональності. Це пов’язано зі зміною класичної диспозиції на некласичну суб’єкт-суб’єктну, що доводиться на прикладі трансформацій, які відбуваються в організаційному комунікаційному просторі. Обгрунтовано думку, що ключова роль у комунікаційних процесах в організації дотепер відводилася маркетингу з особливим акцентом на рекламних комунікаціях. Утім, сучасні концепції маркетингу наблизилися до концепції зв’язків з громадськістю з огляду на індивідуалізацію маркетингу, антропоцентристський підхід щодо комунікації. Показано, що практична діяльність організацій рухається убік холістичного підходу щодо комунікативної складової бізнес-процесів організації, убік інтеграції комунікацій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА402643 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|