Марчук Р. М. Підвищення показників маневреності і стійкості руху автопоїзда з універсальним напівпричепом-контейнеровозом : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / Р. М. Марчук; Нац. трансп. ун-т. - К., 2013. - 20 c. - укp.Увагу приділено підвищенню показників маневреності та стійкості руху автопоїзда з універсальним напівпричепом-контейнеровозом за рахунок вибору раціональних компонувальних і масових параметрів окремих ланок та їх систем управління. Розроблено математичну модель автопоїзда-контейнеровоза з універсальним напівпричепом, що складається з тривісного автомобіля-тягача з керуючим колісним модулем, тривісного, як некерованого напівпричепа, так і напівпричепа з системою керування шляхом гальмування коліс одного борту або самоустановлювального колісного модуля напівпричепа. Визначено масові та компонувальні параметри автопоїзда з універсальним напівпричепом-контейнеровозом під час перевезення контейнерів від 20-ти до 45-ти футів і на їх основі обгрунтовано тип приводу управління напівпричепом. Визначено величину гальмівного моменту на колесах одного борту напівпричепа. Показано, що найменша гальмівна сила потрібна на колесах задньої осі, дещо більша - на колесах передньої осі та значно більша - на колесах середньої осі. Визначено критичну швидкість прямолінійного руху та встановлено фактори, які впливають на її числове значення. Проведеними експериментальними дослідженнями автопоїзда-контейнеровоза підтверджено адекватність розроблених математичних моделей як для визначення маневреності, так і стійкості його руху. Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА403273 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|