Семенець Л. М. Формування професійної готовності майбутніх учителів до розвитку математичних здібностей у старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. М. Семенець; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2013. - 20 c. - укp.Здійснено теоретичний аналіз проблеми професійно-педагогічної готовності, з'ясовано її зміст і структуру, розкрито теоретико-методологічні основи формування готовності майбутніх учителів до розвитку математичних здібностей в учнів старших класів. Встановлено зміст і структуру математичних здібностей, обгрунтовано психолого-педагогічні засади їх розвитку в старшокласників. Теоретично обгрунтовано, розроблено та експериментально перевірено концептуальну модель формування професійної готовності майбутніх учителів до розвитку математичних здібностей у старшокласників. Модель дослідження представлено як систему, що містить складові двох ізоморфних підсистем (викладач -студент і вчитель - учень), відображає педагогічні умови їх функціонування, а також розкриває цільовий, змістовий та процесуальний компоненти навчання в процесі професійної підготовки та під час професійно-педагогічної діяльності. Доведено, що розроблена технологія навчання розвиває математичні здібності, активізує навчання елементарної математики, а також забезпечує формування професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей у старшокласників. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА403613 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|