Миколінська С. І. Методика формування слухової уваги молодших школярів на уроках музики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. І. Миколінська; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 20 c. - укp.Розроблено та науково обгрунтовано методику формування слухової уваги молодших школярів на уроках музики. Проаналізовано стан цієї проблеми у науковій літературі, у теорії та практиці музичної освіти, конкретизовано сутність поняття "слухова увага молодших школярів у музичній діяльності", визначено її компонентну структуру, уточнено функції слухової уваги в музичній діяльності молодших школярів. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості слухової уваги молодших школярів, створено діагностичний комплекс для визначення стану сформованості досліджуваного феномену в учнів початкової школи. Запропоновано цілісну поетапну методику формування слухової уваги молодших школярів на уроках музики, яка передбачає залучення учнів до активної участі в різних видах музичної діяльності з метою формування властивостей досліджуваного феномену: концентрації, стійкості, вибірковості, розподілу, переключення, обсягу. Результативність запропонованої методики виявилась у позитивній динаміці рівнів сформованості слухової уваги учнів експериментальної групи у порівнянні з контрольною. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.661 р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА403938 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|