Докучина Т. О. Створення ситуації успіху в навчально-виховній роботі з розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Т. О. Докучина; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 18 c. - укp.Досліджено проблему створення ситуації успіху у навчально-виховній роботі з розумово відсталими учнями молодших класів з метою формування позитивного ставлення до успіху. Проаналізовано стан проблеми у загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі, з'ясовано актуальність та недостатність дослідження у корекційній педагогіці. Здійснено теоретичний аналіз методів стимулювання до досягнення успіху у навчально-виховній діяльності, поняття успіху, ситуації успіху, визначено поняття ставлення до успіху та чинники, що впливають на його формування, а також особливості стимулювання розумово відсталих учнів до досягнення успіху у навчально-виховній діяльності. Визначено критерії, показники та типи ставлення до успіху розумово відсталих учнів молодших класів. Визначено стан проблеми у практиці спеціальної школи, що показав відсутність цілісного педагогічного впливу на учнів з метою стимулювання до досягнення успіху. Розроблено й апробовано педагогічні умови створення ситуації успіху у навчально-виховній роботі з розумово відсталими учнями молодших класів. Аналіз проведеного дослідження підтвердив результативність педагогічних умов створення ситуації успіху з метою формування позитивного ставлення до успіху у навчально-виховній роботі з розумово відсталими учнями молодших класів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА403987 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|