Шевчик К. Ю. Структурно-семантичні та функційно-прагматичні особливості стислих текстів у педагогічному дискурсі (на матеріалі підручників з російської мови) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.02 / К. Ю. Шевчик; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2013. - 20 c. - укp.Досліджено лінгвістичну специфіку стислого компонента тексту підручника російської мови. З'ясовано, що наявна велика кількість різноманітних жанрових різновидів текстів: первинні і вторинні, прості та комплексні, мовні і риторичні. Виявлено в тексті підручника такі жанри, як назва, рекламний напис на обкладинці, анотація, зміст, умовні позначення, підписи до малюнків, постійні рубрики у формі таблиць, настанови до вправ й лексикографічне тлумачення слова, підзаголовки, короткий довідковий розділ, еліпсований текст, короткі висловлення - прислів'я, афоризми, анекдоти, посмішки, жарти тощо. Зазначено, що функційно-прагматична палітра стислого тексту в структурі підручника створюється з таких епіфункцій, як референція, експресія, когніція. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-70
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА404654 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|