РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000489152<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Польовська В. Т. 
Формування системи екологічного маркетингу в лісовому секторі економіки на засадах сталого розвитку : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.06 / В. Т. Польовська; ДВНЗ Нац. лісотехн. ун-т України. - Львів, 2013. - 20 c. - укp.

Мета дослідження - удосконалення теоретико-методичних і формування еколого-економічних засад маркетингу в лісовому секторі економіки на шляху до його сталого розвитку. Досліджено теоретичні та методичні основи екологічного маркетингу. Проаналізовано концепції маркетингового менеджменту, обгрунтовано інформаційне забезпечення, розвинено теоретико-методичні засади формування стратегії екологічного маркетингу лісових і деревообробних підприємств. Визначено фактори та екологічні маркетингові завдання соціально відповідального маркетингу. Обгрунтовано сутність моделювання екологічних рішень у лісовому секторі економіки. Розроблено модель екологічного маркетингу та екологічні стратегії розвитку підприємств лісового сектору економіки на основі порівняльного оцінювання їх ефективності використання ресурсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)341.1-280 + У9(4УКР)306.165.1-280

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403516 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського