![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000489275<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Сардак О. В. Управління персонал-маркетингом: теорія та методологія : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / О. В. Сардак; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2013. - 40 c. - укp.Вирішено актуальну науково-прикладну проблему управління персонал-маркетингом на основі розвитку теорії та методології, розробки методичного інструментарію та управлінських технологій щодо удосконалення управління персонал-маркетингом підприємств торгівлі. З позицій сучасних теорій та наукових концепцій висвітлено еволюційне становлення, розкрито сутність і зміст концепції персонал-маркетингу. Визначено роль і місце управління персонал-маркетингом у системі маркетингового менеджменту. Розроблено концепцію управління персонал-маркетингом підприємств. Сформовано цілісне уявлення про склад системи управління персонал-маркетингом, що має інтегрований характер. Поглиблено методологічні положення архітектури маркетингових досліджень ринку праці. Розроблено систему маркетингових інструментів для використання в управлінні персонал-маркетингом. Запропоновано науково-методичний підхід до діагностики ключових факторів успіху підприємств на ринку праці. Розроблено модель управління HR-потенціалом підприємств. Запропоновано концептуальні положення щодо управління маркетинговою організаційною поведінкою персоналу. Розкрито специфіку управління HR-брендом підприємств у системі управління персонал-маркетингом. Розроблено методичний інструментарій оцінювання ризиків у сфері управління персонал-маркетингом, модель стратегічного управління персонал-маркетингом підприємств. Обгрунтовано портфель стратегій управління персонал-маркетингом. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355.6 + У9(4УКР)290-640-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА408423 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|