Царьова К. С. Особливості самоідентичності студентів і стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / К. С. Царьова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2014. - 20 c. - укp.Розглянуто проблему формування конфліктологічної компетентності студентів з урахуванням їх індивідуальних властивостей та соціально-психологічних якостей, особливостей ідентичності та стилю поведінки у конфлікті. Емпірично встановлено розбіжності індивідуальних властивостей та соціально-психологічної ідентичності студентів, схильних, помірно-схильних і несхильних до конфліктів. З'ясовано, що формування конфліктологічної компетентності може відбуватися в процесі опанування навчальних дисциплін "Психологія конфлікту" та "Конфліктологія", а також у процесі групової тренінгової роботи, у межах якої у "конфліктних" студентів формується емпатія та толерантність, у "неконфліктних" - асертивність, а у "помірно конфліктних" - навички медіації для посередництва під час примирення сторін конфлікту, де спеціальна увага приділялася формуванню знань з основ медіації та розвитку специфічних умінь, важливих для виконання функцій посередника. Розроблено та апробовано програму формування конфліктологічної компетентності студентів і доведено можливість та доцільність створення у ВНЗ Центрів розв'язання конфліктів за участі студентів, які пройшли підготовку як медіатори. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю959.0-994
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА404615 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|