Татьянчиков А. О. Формування розумових операцій як засіб адаптації підлітків до навчання в основній школі : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. О. Татьянчиков; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2014. - 19 c. - укp.Вивчено особливості формування розумових операцій як засобу адаптації підлітків до навчання в основній школі. Теоретично обгрунтовано, методичні засади та результати емпіричного дослідження, в ході якого вивчено динаміку показників психологічної адаптації підлітків на етапі переходу від початкової до основної школи, а також особливості розвитку їх розумових операцій в цей період. Встановлено взаємозв'язок між показниками адаптованості та рівнем сформованості розумових операцій. В структурі адаптації виділено такі фактори: інтелектуальний, емоційний, соціальний, самооцінка. В учнів IV класів виділено когнітивний, мотиваційно-соціальний та деструктивний типи адаптації, в учнів V класів -когнітивний, когнітивно-соціальний, когнітивно-особистісний та деструктивний. Розроблено програму формування розумових операцій, яка спрямована на підвищення рівня адаптованості підлітків до навчання в основній школі, ефективність якої експериментально підтверджена. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-513 + Ю952.14
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА404815 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|