Бай Бінь Формування звуко-тембральних уявлень майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Бай Бінь; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 21 c. - укp.Вперше розглянуто звуко-тембральні уявлення з позицій художньо-виконавського процесу в фортепіанному навчанні майбутніх вчителів музики України та Китаю на основі компаративістського підходу. Розкрито сутність звуко-тембральних уявлень та розроблено їх компоненту структуру. Обгрунтовано та подано інноваційні технології їх розвитку в ракурсі засвоєння демпферно-акустичних можливостей інструменту у художньо-образному контексті та стильовій проекції. Розроблено методику формування звуко-тембральних уявлень майбутніх вчителів музики України та Китаю, що базується на інноваційно-технологічному, синестезійному, полімодальному, компетентністному підходах; на методичних принципах: поєднання фізіологічних, перцептивних та образних відчуттів виконавського процесу; врахування тембральної диференціації фактури твору; інструментального "портретування"; симфонізму; рефлексії звукового абстрагування; синестезії сприйняття й уявлення художніх образів. Уточнено сутність навичок та умінь педалізації, стильові аспекти тембральної драматургії фортепіанного виконавства, поняття "тембральне мислення", "тембрально-виконавська компетенція". Набула подальшого розвитку ідея інтеграції та міжпредметних зв'язків в їх проекції на художню інтерпретацію фортепіанних творів, актуальність вдосконалення фортепіанної підготовки майбутнього вчителя як педагогічного резерву в формуванні художньої культури школярів. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-7 р(4УКР)3-3 + Щ310.713.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА404723 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|