Грись А. М. Теоретико-методологічні засади підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / А. М. Грись; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - Київ, 2014. - 43 c. - укp.Вивчено особливості підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми за умов ВНЗ. Обгрунтовано концептуальну модель адаптації неповнолітніх до соціокультурного середовища, яка є орієнтиром для практичного психолога у процесі пізнання психологічних механізмів девіантної поведінки неповнолітніх. Побудовано процесуальну модель підготовки психологів до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми, яку становлять основні блоки системи: теоретичний, навчально-методичний, дослідницький, технологічний; типи психологічних бар'єрів; компоненти - пізнавальний, мотиваційний, особистісно-рефлексивний, операційний; особистісно-професійні компетенції. З'ясовано типи психологічних бар'єрів студентів, які перешкоджають вибору ними цього напряму роботи, що пов'язані із високим рівнем впливу таких особистісних бар'єрів, як власний досвід переживання психотравмованих ситуацій і схильність до професійного вигорання, а також низьким рівнем знань, умінь, навичок та технік роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми. Розроблено психолого-педагогічні технології, орієнтовані на розвиток особистісних, соціально-психологічних та діяльнісних компетенцій студентів-психологів для роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю983.402.1 + Ю941.19
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА405445 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|