Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000490164<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Гладка О. І. Формування маркетингу персоналу на автотранспортних підприємствах : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. І. Гладка; Укр. держ. акад. залізн. трансп.. - Харків, 2014. - 20 c. - укp.Уточнено поняття "маркетинг персоналу" (МП), визначено зміст двох його видів (внутрішнього та зовнішнього). Обгрунтовано елементи комплексу МП із урахуванням концептуальних положень маркетингу з позиції підприємства-роботодавця. Розроблено процес МП, що декомпонований на підпроцеси за елементами його комплексу з урахуванням основних функцій менеджменту. Запропоновано методичні основи щодо оцінювання привабливості автотранспортних підприємств (АТП) як роботодавця з позиції потенційного та наявного персоналу. Наведено науково-методичний інструментарій щодо вибору напрямів МП на засадах системного підходу, що враховує рівень оцінювання привабливості роботодавця і за яким передбачено формування альтернативних рішень шляхом комбінації різних за напрямом МП заходів, їх оцінку та вибору найдоцільнішого варіанта. Сформовано методичне забезпечення щодо застосування грейдингу на АТП як сучасного підходу у процесі формування привабливості компенсаційного пакета роботодавця в два етапи (побудова грейдів посад і проведення диференціювання посадових окладів). Розроблено процес контролю МП для визначення ступеня досягнення цілей. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-640-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА405765 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|