РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000490190<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Павлюк К. В. 
Бренд як засіб політичного впливу : автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / К. В. Павлюк; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2014. - 18 c. - укp.

Досліджено бренд як засіб політичного впливу. Набуло подальшого розвитку трактування понять "бренд", "політичний бренд" та "політичний брендинг". З'ясовано, що поняття "бренд" походить з маркетингу, де він означає комплекс інформації про компанію, продукт чи послугу. Визначено, що політичний бренд - це єдність сутності (ідентичності) політичного суб'єкту тa символів, образів, поведінкових та уявних конструкцій, які формуються у людини по відношенню до нього, та є засобом його виділення і досягнення бажаних конкурентних переваг. Політичний брендинг - це систематичний процес по створенню політичного образу й управлінням його комунікативним впливом на цільову аудиторію. Розглянуто поняття владного капіталу політичного бренду, який є сукупністю компонентів, що створюють цінність політичного бренду на політичному ринку, забезпечуючи більші шанси на здобуття й утримання влади. Такими компонентами є активи владного капіталу політичного бренду як характеристики, які потенційно надають можливість впливати на цільову аудиторію. Показано цінність політичного бренду, що полягає у його здатності впливати на електоральні вподобання виборців і у спроможності завойовувати та утримувати владу. До активів капіталу політичного бренду віднесено: відданість бренду, обізнаність про бренд, сприйману якість бренду, імідж та репутацію бренду. Здійснено адаптацію існуючих моделей створення й управління комерційним брендом до політичного контексту. Запропонована авторська модель створення та просування політичного бренду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф038.6 + Ф053

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405742 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського