Луценко Г. В. Теоретико-методологічні засади фундаменталізації фізичної освіти у вищій школі: дидактичний і управлінський аспекти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04, 13.00.06 / Г. В. Луценко; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2014. - 40 c. - укp.Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель фундаменталізації фізичної освіти на основі компетентнісного підходу, яка відображає різні аспекти фундаменталізації фізичної освіти. Розроблено концептуальні засади фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фізиків-дослідників (кореляція цілей фізичної освіти та професійної підготовки, інтеграція знань і вмінь студентів із фізики й інформатики, багаторівневість фізичної освіти у професійній підготовці, компетентнісний підхід до забезпечення якості фізичної освіти). Розроблено теоретичну модель системи інформаційного забезпечення науково-дослідницької роботи ВНЗ III - IV рівня акредитації, що містить формулювання цілей, закономірностей, принципів, функцій, методів, організаційної структури. Вдосконалено методологічні засади фундаменталізації професійної підготовки (грунтовне вивчення фахових дисциплін майбутніми фізиками-дослідниками завдяки виокремленню базового змісту фізики; посилення наукового складника професійної освіти, формування професійної культури фахівців; оволодіння наскрізними, міждисциплінарними знаннями та вміннями тощо). Набули подальшого розвитку теоретичні положення професійної педагогіки щодо фундаменталізації професійної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-28,022
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА406183 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|