РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000490397<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рассказова О. І. 
Теорія та практика розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.05 / О. І. Рассказова; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2014. - 44 c. - укp.

Репрезентовано цілісне та системне дослідження теоретичних основ і соціально-педагогічної технології розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти. Подано розуміння соціальності як суспільного феномену, що характеризується певними ознаками (культурно-історична детермінованість, об'єктивність, загальність, функціональність, дуальність, суб'єктність, орієнтація на іншого, динамічність). Визначено соціальність з соціально-педагогічних позицій як інтегрований результат процесу соціального виховання особистості, у структурі якого поєднуються когнітивна, ціннісна, емоційно-особистісна, діяльнісно-поведінкова складові. Розглянуто розвиток соціальності учнів як процес спрямованої, закономірної позитивної зміни особистості дитини, вироблення нею здатності до соціальної взаємодії, що відбувається в певній соціальній ситуації розвитку (внутрішній і зовнішній). Визначено особливості розвитку соціальності учнів з різними захворюваннями, розкрито витоки ідеї інклюзивної освіти як продукту соціокультурної динаміки суспільства щодо соціального виховання дітей із інвалідністю. Розкрито суть та складові інклюзивного освітнього середовища школи як найбільш сприятливої ситуації розвитку соціальності учнів з особливими освітніми потребами. Обгрунтовано роль та функції соціального педагога як основного суб'єкта розвитку соціальності учнів у ЗНЗ з інклюзивним навчанням. Розроблено й експериментально перевірено соціально-педагогічну технологію розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти, яка грунтується на певних концептуальних основах і забезпечується програмно-змістовою та методично-процесуальною розробками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406158 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського