Тарабасова Л. Г. Життєдіяльність дитини в контексті дошкільної освіти : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / Л. Г. Тарабасова; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2014. - 18 c. - укp.Здійснено філософсько-освітній аналіз сутності та форм організації життєдіяльності дитини в контексті дошкільної освіти. Доведено, що життєдіяльність дитини дошкільного віку виступає основою розкриття її здібностей, прагнення до власного зростання та розвитку. Життєдіяльність особистості - це організація процесу життя на основі різноманітних форм і способів діяльності, спілкування, історичних та соціокультурних чинників. Зазначено, що оптимальною моделлю організації навчальної діяльності дитини є така, що сприяє розвитку її загальнонавчальних умінь і навичок (організаційних, загально-пізнавальних, конструкторських, мовленнєвих, контрольно-оцінних), збагаченню наукових знань про довкілля та саму себе, створенню умов для самореалізації особистості. Організація предметно-розвивального середовища є обов'язковим елементом у здійсненні педагогічного процесу розвивального характеру. З'ясовано, що підвищенню ефективності процесу навчання сприяє запровадження принципу активності самої дитини, а це додає дошкільникові свободи, актуалізує необхідність співвіднесення педагогом змісту та форми подання нової інформації з життєвим досвідом, суб'єктивною позицією дитини, а також спонукає дорослого до створення сприятливих умов для розвитку креативних здібностей, творчого ставлення дитини до життя. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0 + Ю252:Ч30 + Ч411 в2:Ю
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА406328 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|