Мікляєва Г. М. Особистісно-рольовий підхід у психокорекції тривожності молодших школярів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Г. М. Мікляєва; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2014. - 16 c. - укp.Здійснено теоретичне узагальнення та запропоновано нове вирішення актуальної наукової проблеми, що виявляється у визначенні особливостей тривожності у молодшому шкільному віці та шляхів її психокорекції. Виявлено чотирифакторну структуру страхів, до якої увійшли такі фактори: дитячі страхи, тривожність, конфліктність у сімейних стосунках і соціальні страхи. Виділено три типи переживання страхів молодшими школярами: високий рівень переживання фізичних страхів, низький рівень переживання дитячих страхів і високий рівень переживання соціальних страхів. Розкрито специфіку взаємозв'язку між стосунками у сім'ї та тривожністю і страхами у молодших школярів. Виявлено статеві відмінності у прояві страхів і тривожності молодших школярів. Розроблено програму корекції тривожності молодших школярів і розвитку їх особистісних якостей, побудовану на засадах особистісно-рольового підходу, експериментально підтверджено ефективність програми. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.212 + Ю983.402.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА406276 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|