Цимбалару А. Д. Теоретичні та дидактико-методичні засади педагогічного проектування освітнього простору в школі I ступеня : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09 / А. Д. Цимбалару; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ, 2014. - 41 c. - укp.Відображено результати наукового пошуку з проблеми педагогічного проектування освітнього простору молодших школярів у межах ЗНЗ. Розкрито сутність понять, що становлять основу наукового контексту дослідження, обгрунтовано структуру освітнього простору в школі І ступеня, а також специфіку його цілеспрямованого створення. Висвітлено стан досліджуваного феномену у вітчизняній і зарубіжній практиці. Науково обгрунтовано, експериментально доведено та візуалізовано у структурно-функціональній моделі систему педагогічного проектування освітнього простору в школі І ступеня, охарактеризовано її концептуальні, змістові та процесуальні компоненти. Наведено складники науково-методичного супроводу впровадження авторської системи: концептуальну модель освітнього простору учня в ЗНЗ, дидактичний конструктор моделювання освітнього простору в школі відносно закладу освіти і відносно школярів, дидактичні (базова і варіативні) моделі освітнього простору в початковій ланці школі. Розкрито сутність методики верифікації авторської системи через експериментальну перевірку таких її компонентів, як основні продукти (субмоделі й інноваційний освітній простір у школі І ступеня) і результати, які зумовлені змінами освітнього простору в школі, а також подано діагностувальний інструментарій, за допомогою якого встановлювалась відповідність результатів меті. Показано перспективи педагогічного проектування освітнього простору в школі І ступеня, надано пропозицій щодо їх реалізації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.26
Шифр НБУВ: РА406617 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|