Лещенко О. В. Структурно-семантичні та комунікативно-прагматичні особливості німецьких і українських рекламних слоганів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.17 / О. В. Лещенко; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2014. - 22 c. - укp.Проаналізовано німецькі й українські рекламні слогани фінансових, страхових та консалтингових установ. Сформульовано лексико-семантичні, стилістичні та синтаксичні особливості рекламних слоганів. Досліджено комунікативно-прагматичні характеристики рекламних слоганів на основі комунікативних стратегій і тактик. Виокремлено дві комунікативні стратегії: стратегію спонукання споживача до вибору рекламованої послуги і стратегію позиціонування установи на ринку послуг. Доведено, що поєднання структурно-лінгвістичних і комунікативно-прагматичних методів дозволяє описати мову, що є ефективною в рекламній комунікації. Зазначено, що запропоновані структурно-семантична та комунікативно-прагматична моделі зіставного аналізу німецьких і українських слоганів дозволили встановити їх спільні та відмінні ознаки мовного, стратегічно-комунікативного та національно-культурного характеру. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-716 + Ш141.14-716
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА407121 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|