РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000491437<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шкільна І. М. 
Виховання гуманістичних цінностей старших підлітків у взаємодії сім'ї і школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. М. Шкільна; НАПН України, Ін-т проблем виховання. - Київ, 2014. - 19 c. - укp.

Вперше обгрунтовано педагогічні умови виховання гуманістичних цінностей старших підлітків у взаємодії сім'ї та школи. Увагу приділено розробленню та впровадженню доцільних змісту, форм і методів виховання гуманістичних цінностей старших підлітків у позаурочній діяльності, підготовці вчителів до виховання у старших підлітків гуманістичних цінностей, підвищенню педагогічної культури батьків щодо виховання гуманістичних цінностей таких дітей. Визначено критерії та показники (когнітивний: розуміння таких моральних категорій, як повага до інших, відповідальність, власна гідність, їхньої значущості й ролі в житті кожної людини, суспільства, необхідність керуватися ними у власній поведінці; емоційно-ціннісний: інтерес та прагнення старших підлітків до гуманістичних цінностей, потреба у їх інтеріоризації та розвитку емоційно-психологічних характеристик, здатність до моральної рефлексії, регуляції; поведінковий: здатність до відповідального морального вибору в повсякденній діяльності та спілкуванні; вияв поваги до інших; готовність до морального вчинку; уміння захищати власну гідність). Охарактеризовано рівні вихованості гуманістичних цінностей старших підлітків (високий, достатній, середній, елементарний). Уточнено зміст понять "гуманістичні цінності старших підлітків" як інтегративне, стрижневе утворення у ціннісному ставленні людини до себе та інших, ознаками якого є спрямованість на прояв у старших підлітків поваги до інших, відповідальності та власної гідності за вчинки у своєму житті, готовність здійснювати моральний вибір і керуватися ним у повсякденній діяльності й спілкуванні. Набули подальшого розвитку положення щодо типології сімей за їх ставленням до процесу виховання гуманістичних цінностей (авторитарна, індиферентно-конформістська, догматично-теологічна, декларативно-непослідовна, демократично-партнерська).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + Ч421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407399 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського