Роман С. В. Еколого-гуманістичні цінності у структурі шкільної хімічної освіти: теоретико-методологічний аспект : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / С. В. Роман; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2014. - 44 c. - укp.Увагу приділено вирішенню проблеми формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти. Обгрунтовано та розроблено теоретичні та методологічні засади педагогічної системи формування таких цінностей, визначено перспективні напрями її реалізації. Висвітлено соціально-філософські та психолого-педагогічні засади формування еколого-гуманістичних цінностей, викладено методологічні основи побудови шкільної хімічної освіти на засадах педагогічної аксіології. Розкрито сутність та охарактеризовано аксіологічні складники поняття "еколого-гуманістичні цінності" у структурі шкільної хімічної освіти. Науково обгрунтовано концепцію інтеграції аксіологічного та системного підходів в процесі формування еколого-гуманістичних цінностей. Розроблено педагогічну систему формування означених цінностей у процесі шкільної хімічної освіти, охарактеризовано її компоненти (мету, зміст, педагогічні технології, об'єкт, суб'єкт, соціоприродне середовище). Визначено перспективні напрями формування еколого-гуманістичних цінностей школярів у навчальному процесі та позаурочній роботі з хімії, а також через удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів хімії до формування таких цінностей у школярів. Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р21-31
Шифр НБУВ: РА407424 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|