Григоров Г. А. Освітній вимір медіа-простору: філософський аналіз : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / Г. А. Григоров; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2014. - 16 c. - укp.У контексті становлення постнекласичної освіти та модернізації вітчизняної системи освіти охарактеризовано освітній вимір медіа-простору. Обгрунтовано філософсько-освітню методологію аналізу сучасного медіа-освітнього простору як мету та механізм становлення постсучасних освітніх і соціальних практик. Визначено специфіку медіа-освіти як інституційного та просторового соціокультурного феномену. Виявлено дефінітивний аспект понять "медіа-освітній простір" та "медіа-освіта", специфіку освітнього виміру медіа-простору як простору соціалізації та буття особистості в інформаційному суспільстві. Систематизовано методологічні та концептуальні засади аналізу освітнього виміру медіа-простору у контексті системних освітніх та соціокультурних змін, а також висвітлено напрями розширення соціальної філософії, філософії культури, філософії освіти за рахунок включення проблематики досліджень медіа-освітнього простору. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю + Ч62 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА407626 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|