РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000491903<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Воєводін Б. В. 
Інститут реклами: цивільно-правовий аспект : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / Б. В. Воєводін; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Досліджено інститут реклами в системі права України. Сформульовано доктринальне визначення комплексного міжгалузевого інституту реклами. З'ясовано його юридичну природу та зміст, наведено власне визначення реклами, проведена класифікація видів реклами. На підставі аналізу законодавства та практики його застосування проаналізовано особливості цивільних правовідносин, що виникають у сфері реклами. Досліджено їх суб'єктний склад. Надано характеристику інформаційної природи реклами. Досліджено цивільно-правові аспекти застосування принципу моральності в рекламних правовідносинах, особливості охорони особистих немайнових прав у сфері реклами. Проаналізовано ключові аспекти захисту прав споживачів реклами, зокрема в мережі Інтернет.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)112.31 + У9(4УКР)421.1-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407719 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського