Хован І. В. Розвиток дослідницьких здібностей учнів 7 - 9 класів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. В. Хован; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 18 c. - укp.З'ясовано психолого-педагогічні умови використання елементів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у процесі навчання фізики в учнів VII - ІХ класів. Проаналізовано вітчизняні та зарубіжні інформаційні засоби навчання з точки зору можливостей використання елементів IKT у навчальному процесі з фізики для учнів зазначених класів. Визначено напрямки організації навчання з фізики з використанням IKT та основні критерії оцінювання ефективності дослідницьких завдань: мотиваційний, практичний, інтерактивний, пізнавальної самостійності, науково-дослідний. Розроблено методичні рекомендації щодо написання науково-дослідних робіт і методичні рекомендації щодо написання контрольних робіт для розвитку дослідницьких здібностей учнів з фізики. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-253,022
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА407903 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|