РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000492434<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Слюсаренко М. А. 
Задачний підхід у навчанні природничих дисциплін у педагогічному університеті : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / М. А. Слюсаренко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Розглянуто поняття "задачний підхід", "навчальна задача", "мисленнєва навчальна задача". Визначено структуру, сутність і зміст задачного підходу, основою якого є мисленнєва навчальна задача. Обгрунтовано критерії та показники ефективності задачного підходу під час вивчення природничих дисциплін: знання, вміння, самостійність, творчий потенціал та емоційне ставлення до роботи. Запропоновано модель навчання природничих дисциплін на основі задачного підходу та дидактичні умови, що забезпечують її ефективність. Розроблено методичні рекомендації щодо реалізації задачного підходу в процесі навчання природничих дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)3-2,022

Шифр НБУВ: РА388148 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського