Слюсаренко М. А. Задачний підхід у навчанні природничих дисциплін у педагогічному університеті : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / М. А. Слюсаренко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 20 c. - укp.Розглянуто поняття "задачний підхід", "навчальна задача", "мисленнєва навчальна задача". Визначено структуру, сутність і зміст задачного підходу, основою якого є мисленнєва навчальна задача. Обгрунтовано критерії та показники ефективності задачного підходу під час вивчення природничих дисциплін: знання, вміння, самостійність, творчий потенціал та емоційне ставлення до роботи. Запропоновано модель навчання природничих дисциплін на основі задачного підходу та дидактичні умови, що забезпечують її ефективність. Розроблено методичні рекомендації щодо реалізації задачного підходу в процесі навчання природничих дисциплін. Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)3-2,022
Шифр НБУВ: РА388148 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|