Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000492762<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Матвійчук-Соскіна Н. О. Розвиток маркетингового менеджменту в торгівлі з використанням інформаційних технологій : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Н. О. Матвійчук-Соскіна; ВНЗ "Нац. акад. упр.". - К., 2012. - 20 c. - укp.Проведено аналіз системи маркетингового менеджменту в торгівлі та впливу інформаційних технологій (ІТ) на рівень споживання домогосподарств. Розвинуто методологічні основи застосування функції комбінації факторів (ФКФ) збутової діяльності сфери обміну. Оцінено стан споживчого та товарного галузевих ринків, форми та методи застосування маркетинг-менеджменту. Розраховано ефективність використання ІТ в ньому. Розроблено концепцію державної економічної політики в торгівлі на принципах маркетингового управління. Запропоновано засади застосування ІТ для вирішення завдань розвитку маркетингового менеджменту в Україні й апробовано використання ФКФ для прогнозування прибутковості в торгівлі. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-211.1 ф121
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА388715 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|